Terima Kasih :)

Friday 6 May 2011

Kem D'Agroloka '11

Assalamualaikum,

Ye, sekarang baru nak cerita. Saya tau saya lamabat cerita. Tapi takpe, atleast saya cerita kan. Just untuk pengetahuan you all. Sorry lah kalau lambat update. Yelah, kata baru buat BLOG ni,. Kalau tak, kat mana pulak saya nak update cerita ni. Takkan nk update kat blog lama. Malas lah. Hehe. Back to the topic.

29 April - 1 Mei. Saya telah pergi meninggalkan dunia di rumah, dunia FB dan dunia Twitter di rumah. Yelah, takkan nak bawak. Hehe. Saya telah pergi ke tempat orang untuk menjalankan aktiviti yang telah dikelolakan oleh sekolah. Ceitttt, "dikelolakan" gitu. HAHA! :D Senang cite, saya pergi camp, dekat Kuala Klawang, Jelebu for three days. Agak menyeronokkan jugak. Memang seronok lah, bukan agak lagi. Nama bilik, BILIK ANIS. Hari pertama cuma aktiviti biasa je. Malam seminar, then pagi esoknye tu ada qiamulai. Hari Sabtu tu, agak menyeronokkan. Pagi tu, ada seminar jawab soalan Sej dengan Math. Di sebelah petang tu, ktorg ade "water confidence". Haa, yang tu paling best lah. Malam pulak, ada night walking. Perghh, tu kaw kaw nye die suruh ktorg jalan. Jalan sorang sorang dengan suis utama lampu tertutup. Jalan pusing itu kolam. Dengan saya ni yang rabun malam, (untuk pengetahuan anda ye). Memang cuak. Rase macam nak lari pun ada. Tapi, nak buat macam mane, kene pegi jugak. *bajet kuat je kan. HAHA ! Hati ahad pulak, saya dengan Zila bangun lambat. Budak bilik kejut, ustaz kejut, memang tak bangun. Budak budak lain pegi jogging pagi tu pun kami tak sedar ye. Haha :)) Dalam pukul 8 lebih ke 9 lebih, Lyna datang kejut. Haa, terus terbangun saya. Thanks Lyna, kalau tak, memang saya tak sarapan pagi tu. Bangun-bangun je, mandi, kemas katil, sarapan. Pagi tu pulak, ada "nature hunt". 'Amazing race' kata abg tu. Ikutkan aje. Ada kumpulan masing-masing. Saya kumpulan ke-6. Dengan ketua bernama Hisham. Yeahhh. Fyi, treadmark ktorg memang takboleh blah. HAHA ! Hisham lah ni. Nak tau ape? "(tepuk tangan 5 kali) sole sole." Kumpulan Adi pulak, "(tepuk tangan 5 kali), kite bakor." Tersama cerita pulak kan. Hikhik :3 

Ini adalah untuk tatapan korang sikit-sikit, enjoy it :

 sebelum berangkat. *Adi Fadzli

 kumpulan 6. Saya yang tak nampak muka tu, (all black) :)

 seminar pagi Sabtu. *Fiza

 my roomaate. *Hawa Eyka Misai :)

pendaftaran :)

That's all for now mayb, see you all soon :)

Wasalam, :)

No comments:

Post a Comment