Terima Kasih :)

Wednesday 18 May 2011

Sekian lama, panjang cerita, :)

Assalamualaikum,

Sudah 2 minggu exam melanda saya dan pelajar Ting 5 sekolah SMK Dato Haji Mohd Redza. But untuk minggu ni, 2 hari takde exam. Sebab Isnin sambutan Hari Guru. *Selamat Hari Guru cikgu-cikgu sekalian. Selasa pulak, cuti. Wesak Day. Tapi saya tak celeb okay, FYI. Haha !

Okay next, about Teacher's Day celebration. Agak menyeronokkan jugak. Dengan persembahan budak-budak ni. Geli hati pun ade, ceittttt, *GELI HATI ye, hikhik. And after break, ktorang ade SUKANEKA dengan cikgu-cikgu. Saya, Fiza, Anis, Cikgu Asyiladan Cikgu Jamal (cikgu import, hehe) adalah satu kumpulan and kami Kumpulan 5. And untuk pengetahuan korang semua, kumpulan saya JUARA ! Yahuuu ! :)) Jenis permainan ialah, main boling guna buah kelapa, main hoki guna buah kelapa, buat pantun, carik gula-gula dalam tepung (paling erghhh, damn !), baling belon and ada satu lagi, tapi tak ingat lah apo namo ehh. Biarlah. Btw, tak sangka dapat No 1, HAHA! Tahniah lah ye kepada saya. Muehehe :3

And today is Wednesday. Harini tadi paper Pendidikan Islam. Alhamdulillah, selesai 5 paper. Tinggal lagi 4 paper. Cooming soon. InsyaAllah i'll try my best untuk midyear exam ni. AMIN ! 


Next, JIWA KACAU? Yeke jiwa kacau? Yelahh, kalau tak, takde dok termenung sorang-sorang waktu exam pandang jalan. Ape dapat? Haha. Mesti macam takkan? Biasa, orang pandai sorok. Sesetengah orang je tau. As I said, I can't easily let this feeling away. Bukan CINTA, tapi RINDU. Kalau cinta, dah lama terpadam. Tapi kenangan yang sering menghantui. Betul cakap orang,
" bukan kehilangan yang menyedihkan, tapi kenangan yang menghantui"
Betul tu, itulah yang Emah Khalik tengah alami sekarang. Tapi, nak buat macam mane. Takde benda yang dapat ubah semua ni. Dia pun dah pergi jauh dari hidup saya, so for what perasaan rindu ni semua. Memang susah nak hilang semua ni, tp untuk pengetahuan anda-anda sekalian, saya sentiasa mencuba untuk let go semua ni. Yelah, sampai bila kan. Selagi masih ada orang yang membahagiakan diri ini, selagi itu lah saya mampu bertahan. Ceitttttt ! Power ayat aku ni, miahaha ! :D


Dah dah, forget it. Sekarang saya tengah tunggu someone balik rumah sebab die cakap nak sambung chat dengan saya malam sikit. Okay saya tunggu. Takde siap hang 'JACOB', haha :D Okay, that's all for today, see yaa ! :)


Wassalam, :)

1 comment:

  1. so true..
    brmakna sgt ayat nie...

    "bukan kehilangan yang menyedihkan, tapi kenangan yang menghantui"...

    kenangan yg buat seolah2 kehilangan itu brlaku semalam...
    kenangan yg buat kehilangan itu brtambah perit.
    =(

    ReplyDelete