Terima Kasih :)

Thursday 5 May 2011

Pagi yang hampa :|

Assalamualaikum,

Okay selamat pagi semua. Today is Friday, 6 Mei. Jam menunjukkan pukul 8:10 pagi waktu Malaysia ye. And saya sekarang berada di RUMAH, bukan SEKOLAH. :'( Memang sepatutnya pegi sekolah. Bukan sengaja ponteng okay harini. Taktau kenapa "driver" tak ambik kat rumah harini. Tertido, or something bad happen. So, biarlah. 

Nak diceritakan, saya memang dah pakai baju sekolah semua pagi tadi. Semangat nak pegi sekolah tu kene ada kata orang tua-tua. Dah siap sarapan ape semua. Pukul 6:45, sepatutnya dah datang itu "driver", tapi tak gak muncul-muncul. Dalam hati cakap, "mayb dia lambat sikit kot harini, tunggu jelah." Sampai pukul 7. Okay, sah tak datang. Kalau awak orang semua nak tau, saya memang tak suke datang sekolah lambat-lambat ni. Bukan cara saya, ceittttttt. Tapi memang betul okay, tak tipu. Back to the story. Memnag jam dah menunjukkan pukul 7, tapi saya masih setia tunggu depan pintu rumah. Sebab semangat tu tak hilang lagi, nak buat macam mane. Sampai 7:10, "dah la, malas nak tunggu lagi. Memang tak datang pun." Naik atas, tuka baju, kemas meja, ambik charge lappy, bukak lappy, on FB, Twitt dan BLOG, sampai sekarang.

Wasalam, :)

1 comment: