Terima Kasih :)

Saturday 7 May 2011

You are my world !

Assalamualaikum,


Ibu dari kecil jaga aku, tak pernah memikirkan tentang dirinya.  Kami 3 beradik jadi keutamaan. Ibu beli baju baru untuk kami 3 beradik.  Untuk dirinya, sanggup diketepi dahulu, apalagi perhiasan baru untuknya. Kami keutamaannya agar kelihatan cukup sempurna. Mulianya hati ibu! Ibu bangunkan ku  saat aku jatuh. ibu peluk dakap tubuh ku saat aku tersungkur, saat aku terkapai. Ibu jadi ubat tatkala luka cacat cela di tubuh aku. Ibu kesat air mata aku saat diri ini hilang pertimbngan diri. Doa di setiap sujudnya, pengorbanan dan cintanya tak pernah terhenti sedetikpun untuk anak-anaknya. Ibu, ibu engkaulah ratu hatiku. Bila ku dewasa engkau hiburkan selalu. Ibu, ibu, engkaulah ratu hatiku. 


Mak, to the world, you might be one person. But to me, you might be the world.
HAPPY MOTHER'S DAY MAK. I LOVE YOU ALWAYS ! :))

Wassalam, :)

No comments:

Post a Comment